Връщане на продукт

Какъв е срокът за връщане?

При нас, за да гарантираме сигурността на избора Ви предлагаме срок за връщане от 30 дни след датата на приемане на продукта от вас.

 

Какво трябва да направя?

При нужда от връщане, гаранционно обслужване или замяна на продукт, просто трябва да се свържете с нас, чрез мейл, тук на контактната ни форма (линк) или като отговорите на получен от нас мейл.

Може да си свалите формуляра ни за връщане (линк) и да го попълните, като той трябва да дойде със стоката на хартиен носител при нас.

С цел по-бързо да обработим и приключим вашата рекламация, моля попълнете формуляра максимално изчерпателно и четливо.

 

Мога ли да върна продукта, там от където е изпратен?

Не. Ние приемаме връщания единствено до нашия склад, намиращ се на адрес: гр. Пловдив, бул. Кукленско шосе 21, Ултра Ритейл ООД, склад 9.

Ако върнете продукта до офис на куриер, рискувате да не стигне до нас и да бъде върнат към вас обратно.

 

Кой куриер да ползвам?

Молим Ви при възможност да ползвате Еконт Експрес ЕООД, тъй като по този начин, доста по-бързо ще обслужим вашата рекламация.

 

Мога ли да върна/заменя продукт на място?

Не. Тъй като сме безкасова фирма, нямаме търговски обект и не можем да работим с клиенти на място. Единственият начин е да върнете продукта, чрез куриер.

 

Какво да очаквам като върна продукта?

При връщане с цел възстановяване на сума по поръчка, обработваме възстановяването в срок до 14 дни от получаване на пратката към нас. Обикновено срокът е много по-малък, в рамките на 5 до 7 дни.

Възстановяваме суми по върнати поръчки, единствено и само по банков път, тъй като сме безкасова фирма. Задължително условие е да предоставите банкова сметка на българска банка.

При връщане с цел замяна, след обработка от наша страна на рекламацията Ви, след получаване, ще получите мейл с нова поръчка с нулева стойност на продукта или коректна стойност спрямо замяната. Там ще е цялата информация за срок на доставка, продукт и сума за плащане.

При връщане с цел гаранционно обслужване, рекламацията Ви ще бъде обслужена спрямо сроковете, които сервизите или доставчиците поставят, като те могат да бъдат до 30 дни.

 

При нужда от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас на 0897 242 766 или чрез контактната ни форма (линк)