Често задавани въпроси

Как можем да се свържем с вас?

Може да ни позвъните на 0897 242 766, всеки работен ден между 09.15 и 17.30 часа. В почивните дни, мейл линията ни е отворена, може да ни пишете тук (форма за контакт лин) или да отговорите на получен от нас мейл.

Може да се свържете с нас чрез формата ни за контакт (линк)

 

Какъв е срокът на доставка?

До всеки продукт има посочен срок на доставка, който се стремим да спазваме максимално. Възможно е срокът на доставка да бъде съкратен, или да се увеличи с 1-2 дни при форсмажорни обстоятелства.
Стараем се да изпращаме всички продукти възможно най-бързо с цел по-добро обслужване. Ако поръчката Ви се бави, ние ще се свържем с вас, за да Ви обясним и предупредим, вие също може да го направите в удобно за вас време.

 

Защо поръчката ми няма касова бележка?

Ние сме безкасова фирма и спрямо законодателството на Република България имаме договор с нашите логистични партньори (куриери), спрямо който следва да получите от тях куриерска разписка, която е законово признат заместител на касовия бон.

 

Колко време е гаранцията на продуктите?

Всички продукти имат 24 месеца стандартна законова гаранция, която изпълняваме стриктно тъй като работим директно с производители или големи доставчици.

 

Защо няма документ или гаранция в пратката?

При нас не получавате гаранционна карта, която не е законово изискуем документ. Това не е означава, че нямате гаранция. При нужда от гаранционно обслужване е нужен единствено номерът на поръчката Ви.

Всички наши продукти идват със стандартна гаранция, тъй като ние поддържаме отношения директно с производителя или големи негови дистрибутори.

 

Искам да върна продукт, какво трябва да направя?

Нужно е единствено да заявите връщане, като ни уведомите по мейл, или просто попълните формуляра ни и изпратите продукта към нас. Това е линк към него (тук някъде линк с изтегляне на формуляра)

Всички условия и указания за връщане са във формуляра. Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

 

Какъв е срокът за връщане?

Ние от Ultra.bg вярваме, че изборът на продукти, трябва да е сигурен и лесен, без проблеми, затова предоставяме двойно по-голям срок от законовия – 30 дни, защото сме сигурни в продуктите и услугите си.

 

Колко бързо се обработват рекламации?

Стараем се това да се случва в рамките на няколко дни. Ако е гаранционно връщане, зависим от сервизните услуги на производители и доставчици, като там срокът може да стигне до 30 дни. При нужда от замяна от наша страна

Всеки клиент получава нова поръчка с нулева или коректна стойност, в която е изложена цялата информация за доставка.

 

Бих искал да знам, дали продавате определена стока или продукт?

Може да потърсите продуктите ни в търсачката, ако не намирате това, което търсите, свържете се с нас и ще Ви помогнем.

 

Ако цената на закупен от мен продукт падне преди да е доставен, мога ли да го получа на по-ниската цена?

Разбира се! Ако цената на поръчан от вас продукт стане по-ниска преди да го доставим, единствено е нужно да ни уведомите и ние ще коригираме цената за вас!

 

Ако предлагате продукт, който друг търговец предлага на по-добра цена, мога ли да поискам отстъпка?

Да, може да ни попитате и ако е възможно за нас, ще се опитаме да предложим продукта на най-добрата за вас цена.

 

Издавате ли ДДС фактура?

Да, издаваме единствено ДДС фактури.

 

Как мога да платя поръчка?

Вариантите са 3 – Наложен платеж, с карта и банково разплащане. Картовата ни система поддържа всички варианти на картово разплащане.

 

Предлагате ли разсрочено плащане?

Към момента, все още не.